072-2160433

התקנת מערכות אוורור

להזמנת צינורות אוורור עם מגן רסיסים חייגו 072-2160433

צינור אוורור עם מגן רסיסים – למיגון מושלם של מרחבים מוגנים

הוראות פיקוד העורף החדשות (אוגוסט 2009) בנוגע לאוורור חללים ממוגנים בעלי קירות חיצוניים מחייבות התקנה של צינור אוורור אחד עם מגן רסיסים בקוטר של "8 ושל שניים בקוטר "4. זאת בעוד שקודם לכן צריך היה להתקין שניים בקוטר של "8.

התקנת הצנרת

את הצינורות המדוברים יש לשלב בקירות חלל הממ"ד עוד בשלבי יציקת המבנה, וזאת על מנת להבטיח אפשרות של שילוב מערכות אוורור ומערכות סינון חומרים אטומיים, ביולוגיים או כימיים (אב"כ). חשוב לציין, שאם מעוניינים להתקין צנרת נוספת שתגיע אל המרחב המוגן יש לקבל אישור בכתב מפיקוד העורף עוד לפני תחילת היציקה.

כאשר מתקינים את הצנרת האמורה, חשוב להביא בחשבון את עוביו של החיפוי החיצוני של המבנה ואת עוביו של הטיח הפנימי, בנוסף לזה של הקיר עצמו. רק כך ניתן לבצע התקנה מדויקת שתבטיח את הפעולה התקינה של המערכות העתידיות.

התקנת מערכות אוורור

הגנה מרבית לקירות חיצוניים

כאמור לעיל, אם מדובר בקירות חיצוניים, התקן מחייב התקנה של צינור אוורור עם מגן רסיסים שמרותך מצדו החיצוני. מגן זה מונע חדירה של רסיסים מסוכנים אל תוך החדר וכך יכול למנוע פגיעות בגוף ובנפש, ולכן חשוב ביותר לוודא שהוא אכן מותקן, ושהוא מותקן כראוי.

 

אחים תורתי – למען הביטחון שלכם

אחים תורתי משווקת צינור אוורור עם מגן רסיסים הבנוי על פי התקנים וההנחיות של פיקוד העורף. אם אתם נמצאים בשלבי בנייה של הבית שלכם, ואתם מעוניינים שהמרחב המוגן שלכם יהיה באמת מוגן, פנו אלינו עוד היום ונספק לכם את הצנרת ואת כל מה שצריך לחלל שיספק לכם את ההגנה המרבית והמיטבית בשעת אמת, שאנחנו מקווים שלא תבוא.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
09-7400022

דילוג לתוכן