072-2160433

חלון אטום גזים לממ"ד

הסיכונים הביטחוניים המאיימים על מדינת ישראל הם רבים ואינם מסתכמים במתקפה באמצעות ראשי נפץ קונבנציונאליים. השיח הציבורי סביב הסיכון שבלוחמה כימית וביולוגית הרים את ראשו בשנת 1990, עם פרוץ מלחמת המפרץ הראשונה, כאשר איומו של סדאם חוסיין התייחס מפורשות לתקיפת מדינת ישאל באמצעים כימיים, ונלקח ברצינות יתרה.
 

היערכות למתקפה במבנים פרטיים

אמנם במלחמת המפרץ (וגם במלחמות שידעה מדינת ישראל אחריה) לא נשלחו ראשי נפץ בלתי קונבנציונאליים לישראל, יחד עם זאת מערכת הביטחון ופיקוד העורף מצאו רלוונטיות בהכנת העורף והמדינה כולה למתקפה מסוג זה, ובהתאם לזאת החליטו להיערך מראש גם בבתים הפרטיים.
 

ממ"ד כפתרון למיגון העורף

הקמתו של חדר ביטחון מסוג ממ"ד בכל דירת מגורים במבנה פרטי או משותף הנו חלק מאותו מערך, כאשר מלבד עמידות וחוזק מכני הבאים לתת מענה להדף ולרסיסים, מחויב חדר הממ"ד גם לספק אטימות מפני חדירה של גזים רעילים לחלל. הממ"ד נבנה על פי תקן מחמיר העובר עדכון מעת לעת על פי הערכת הסיכונים המצויה בידי גורמי משרד הביטחון והמודיעין, כמו גם בהתחשב בפיתוחים וחידושים בתעשיית המיגון.

 

חלון אטום גזים לממ"ד – מה היתרונות שלו?

חלון אטום גזים הוא חלון המשמש בימות שגרה כחלון לכל דבר ועניין. בעת מלחמה ובמצב החלון סגור הוא מבצע אטום ממ"ד והינו בעל יתרונות רבים ואפשרויות מיגון רחבות.

איטום ממ"ד הרמטי לחלוטין

בבחירה של חלון אטום גזים ובהתקנה מקצועית ויסודית יתקבל חלון אטום לחלוטין שבמצבו הסגור מספק סגירה הרמטית ללא מעברים של אוויר.

חלון אטום גזים כשריון מושלם להגנה מפני חדירת רעלים

הזכוכית שממנה עשוי החלון תהיה חסומה ומשוריינת, בעובי הנקבע בתקן המחמיר של פיקוד העורף, ותכלול שכבת הגנה נוספת מפני חדירת אוויר, רעלנים, חומרים כימיים ומסוכנים אחרים.

פתיחה וסגירת מעטפת נוחה

את החלון מקיפה מעטפת אלומיניום איכותית שיוצרת חיבור מדויק ומלא עם יחידת החלון, ומאפשרת מצב פתיחה בקלות וסגירה אטומה לחלוטין.

האם חייב שיהיה חלון אטום גזים בכל מבנה?

חלון אטום גזים הוא חלון ייעודי המספק מענה בטיחותי חשוב ומהווה חלק מן הפרמטרים ההופכים אותו לחדר ביטחון ומיגון מאושר העומד בתקן.

מי מורשה להתקין חלון איטום גזים?

רק מתקין מקצועי המתמחה בתחום המיגון ידע ליצור את החיבורים המתאימים באופן שיאפשר פעולה נקיה, שקטה ונוחה של החלון, וזאת מבלי לפגוע ביתרונות איטום ממ"ד – המיגון שהוא מספק. תחום הרכבת חלונות ממ"ד ובכללי מיגון הבית הוא תחום עשיר המציע לא מעט פתרונות, אשר מתחייבים על פי תקן.

חשוב לזכור

עלויות הנדל"ן הכבדות ומצוקת הקרקעות במדינת ישראל מביאות למיצוי של אחוזי הבניה אצל הקבלנים, כאשר האפשרות לבנות חדר נוסף בדמות חדר ממ"ד שגודלו (עד תשעה מטרים) לא יחושב באחוזי הבניה הקיימים ותאפשר לקבלנים ולרוכשים ליהנות מחדר נוסף בבית, שיהפוך לחדר שינה, חדר עבודה, חדר משחקים או חדר אורחים, וזאת בזכות האפשרות להתקין אפשרויות אבזור ומיגון דקורטיביים שישתלבו בקלות בחלל.

פתרונות מיגון הוגנות ומקצועיות רק אצל האחים תורתי

אנו חברת אחים תורתי מתמחים בתחום איטום ממ"ד ובנייתו בכל מבני הארץ מזה שנים רבות. אנו נשמח להגיע עד אליכם ולייעץ באופן אישי עבור פתרונות מיגון נוחות ומתאימות למבנכם וביניהן חלונות אטום גזים. אנו נותנים משתדלים לתת את המיטב על מנת להשביע את רצון קהל לקוחותינו הנרחב.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
09-7400022

דילוג לתוכן